Procedura reklamacji
1. Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i objęte 2-letnią gwarancją realizowaną przez nasz serwis w Polsce.
2. W przypadku reklamacji prosimy o zgłoszenie do serwisu, postępując zgodnie z poniższą procedurą.
3. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres serwisu Sprzedającego – Jamicon D. Leszczyński Spółka Komandytowo-Akcyjna, ul. Pod Młynem 19A, 40-313 Katowice.
4. Aby zgłosić reklamację prosimy wejść na stronę https://jamicon.pl/serwis i wypełnić formularz zgłoszenia naprawy.
5. Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu zgłoszenia. Numer RMA nadany przez nasz serwis proszę umieścić w widocznym miejscu na zewnątrz paczki, najlepiej w pobliżu listu przewozowego.
6. Sprzęt powinien być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
7. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
8. Przed odesłaniem urządzenia do serwisu prosimy o jego dokładne wyczyszczenie, opróżnienie zbiorników, itp.
9. Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji lub rękojmi zobowiązany jest do dołączenia dowodu zakupu (paragon, faktura, itp.) i/lub oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli została wydana) oraz szczegółowego opisu usterki, w tym informacji o okolicznościach jej występowania.
10. Po rozpatrzeniu reklamacji/rękojmi Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Z pełną treścią warunków realizacji gwarancji można zapoznać się tutaj.